6 wrz 2014

LBA + Informacja!!! ;)

Hej! Mam dla Was dwie informacje... Zacznę od tej dobrej. Po raz pierwszy od mojego "powrotu" na bloga zostałam nominowana do LBA przez Ho ney (http://uncanny-fanfiction.blogspot.com/) Jestem ogromnie szczęśliwa i podekscytowana... Przejdźmy do pytań.

1. Ile masz lat? W marcu skończyłam 15 ;)
2. Jak masz na imię? No więc czas się "przyznać"... Milenka Lis to mój "pseudonim artystyczny"... :D A moje prawdziwe imię to Aleksandra ;D
3. Ile już prowadzisz bloga? Pierwszy post na blogu pojawił się 14 sierpnia 2012, czyli ponad dwa lata.
4. Co Cię inspiruje do pisania bloga? Zaczęłam pisać, ponieważ miałam taką potrzebę, ponieważ pani od polskiego przeważnie chwaliła moje różne wypracowania, ponieważ chciałam spróbować poczuć się jak "prawdziwa pisarka"... Także miłość do One Direction i ich muzyki! A jeżeli chodzi również o motywacje to tylko i wyłącznie moja przyjaciółka... Gdyby nie jej "nakaz" cztery miesiące temu opowiadanie raczej nie zostałoby skończone. Z tego miejsca i w tej odpowiedzi chciałabym jej bardzo podziękować... Za to, że zajrzała tutaj, przeczytała i kazała pisać dalej, aż do epilogu... :* DZIĘKUJĘ! <3 (Boże widzisz i nie grzmisz... Te moje chaotycznie wypowiedzi :D Ale to z tej wielkiej radości!!! <3 )
5. Twoje hobby? Zdecydowanie muzyka i teatr. Uwielbiam śpiewać i grać w różnych przedstawieniach... To jest moje życie i z tym wiąże swoją przyszłość.. ;)
6. Co lubisz robić w wolnym czasie? Czytać. czytać i czytać... Opowiadania, książki wszystko!!! Czytanie również jest moją pasją! <3 A tak poza tym to oczywiście słuchać muzyki, spotykać się z przyjaciółmi i wiele innych drobnostek, które sprawiają mi ogromną radość....
7. Jakiego gatunku muzyki słuchasz? Otóż ja słucham głównie pop'u, rock'a czasami ogólnie to słucham wszystkiego oprócz rapu, hip-hopu, metalu itd. Ta muzyka do mnie jakoś nie przemawia... :D

Nominuję: 
http://fanfiction-ups-and-downs.blogspot.com/
http://dirtyliarsonedirection.blogspot.com/
http://sinisterstylesfanfic.blogspot.com/

Nie jest tego dużo, bo praktycznie wszystkie blogi, które czytam były już nominowane więc nie widzę sensu w robieniu tego ponownie ;)

Pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat? Do której klasy chodzisz?
3. Co daje Ci pisanie bloga?
4. Twoje zainteresowania?
5. Czy masz ulubioną piosenkę? Jeżeli tak to podaj tytuł.
6. Twoja ulubiona książka?
7. Jak spędzasz wolne chwile?
8. Masz rodzeństwo?
9. Masz ulubiony serial/film? Jeżeli tak to podaj tytuł.
10. Gatunek filmów i muzyki, który najbardziej lubisz?

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację! Gratuluję nominowanych! Zapraszam serdecznie do przeczytania mojego bloga!

Druga informacja dla moich kochanych czytelniczek jest trochę smutniejsza... Dodam rozdział dopiero jutro wieczorem, ponieważ jeszcze się tworzy... Wiecie, pierwszy tydzień szkoły, trzecia klasa gimnazjum, trzecia klasa w muzyku strasznie mało czasu na wszystko ( powtarzam się!)... A w dodatku ostatnio moja wena poszła na urlop bez mojej zgody i nie wiem co to będzie, ale nie martwcie się rozdział XXXIV już w połowie jest napisany... Dzisiejsza noc powinna wystarczyć na dokończenie, a jutro już tylko opublikować i będzie OK. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, dziękuję za wszystko i bardzo proszę o polecanie mojego bloga!

Milenka Lis (Aleksandra) :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz