22 sie 2014

Pytanko!!!

Witajcie znów! Mam wspaniałą propozycję... Ale najpierw krótki wstęp... Jak na pewno zauważyliście dokładnie za 9 dni kończymy miesiąc sierpień i zaczynamy szkołę... Wiem, wiem... Nie chcecie o tym myśleć, no ale niestety... No więc u mnie to będzie wyglądało tak... Trzecia klasa gimnazjum = egzaminy i do tego jeszcze trzecia klasa w szkole muzycznej... Więc jeżeli posty będą się pojawiać w miarę regularnie to będzie mniej więcej raz w tygodniu prawdopodobnie w sobotę... Ale o tym to będę informować na bieżąco... Pomyślałam sobie, że do końca sierpnia będę dodawać rozdziały codziennie, bo mam kilka rozdziałów do przodu... Więc teraz pytanko... Co o tym myślicie??? :D  Czekam na odpowiedzi w komentarzach ;) :*

Pozdrawiam!

Milenka Lis

3 komentarze:

  1. OMG Tak!!!!!!
    Wiedziałam, że ten śmiech zadziała :D
    Normalnie nie wiesz jak się cieszę!
    Aaaaaaaaaaa! Czyli już niedługo rozstrygnięcie pojedynku!!
    ......Spokojnie.... wdech, wydech... wdech, wydech.......
    Nie, tu się nie da spokojnie! Jestem przeszczęśliwa! Normalnie gratuluję wywołania u mnie ogromnego zacieszu. Świetny dzień, świetna wiadomość.
    Taaaak!
    Czyli do jutra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zaczynam poważnie zastanawiać czy Ciebie z wariatkowa nie wypuścili... Jesteś tak pozytywnie naładowana energią... Dla mnie to jest coś nienormalnego... Rzadko mi się zdarza być taką szczęśliwą... :D Cieszę się, że przyczyniłam się do "rozradowania" Cię jeszcze bardziej!

    Do jutra!! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, jestem jaka jestem i to się chyba nie zmieni za szybko. A dzisiaj to już w ogóle jakieś apogeum mojej radości, no i przy okazji szaleństwa / Tak na marginesie, to na przyszłość to się nazywa być pozytywnie zakręconą :D

    OdpowiedzUsuń